English

/

/

/

דברים שחשוב לדעת לפני ראיון העבודה

רגע לפני שאתם ניגשים לראיון חשוב לנו לעדכן אתכם בכמה טיפים שייסעו לכם לעבור את הריאיון אצל המעסיק בצורה טובה יותר ולעבוד נכון יותר מול יחידת ההשמה של הלשכה.

על יחידת ההשמה של הלשכה

לשכת מנהלי החשבונות בישראל הינה האגוד המקצועי של ענף מנהלי החשבונות בישראל. הלשכה פועלת לקידום מעמדם המקצועי, הציבורי, והכלכלי של מנהלי החשבונות בארץ וכן לשימור ושיפור הכשירות המקצועית, המעמד וההכרה הציבוריים והמקצועיים של חבריה. כמי שפועלת למען ציבור מנה"ח בארץ, הקימה הלשכה במיוחד עבורכם את יחידת השמה אשר מרכזת מידי חודש עשרות משרות חדשות מהתחום. יחידת ההשמה כאן בשבילכם. הנכם מוזמנים לעבור על רשימת המשרות הפתוחות בלשכה ולשלוח אליהן את הקורות החיים שלכם למשרות הרלוונטיות התואמות את הניסיון והידע המקצועי שלכם

נגן וידאו

עבודה צמודה עם רכזי הגיוס וההשמה

שיתוף פעולה מלא עם רכזות הגיוס יבטיח לכם תהליך קצר יותר ויעיל יותר: עדכנו את רכזות הגיוס המטפלות בכם בכל התפתחויות. זימנו אתכם לראיון? מעולה! עדכנו אותן מתי הריאיון וקבלו מהם עצות כיצד להציג עצמכם בראיון העבודה. התראיינתם ורוצים לדעת איך היה? צרו עימנו קשר ורכזות הגיוס ינסו לברר זאת עבורכם. גם לאחר הריאיון יש לא מעט התלבטויות ושאלות פתוחות. למה שלא תתייעצו? ככל שתשתפו יותר את רכזות הגיוס כך הן תוכלנה לעזור לכם. הרכזות נמצאות בקשר ישיר עם המעסיק והן יכולות לתת לכם מידע פנימי רב שיוכל להועיל לכם מאוד בתהליך ההשמה. בנוסף, אל תשכחו לעדכן את יחידת ההשמה גם בסיום החיפוש בכדי שלא ימשיכו לשלוח את קורות החיים שלכם למשרות אם אין צורך בכך.

כנות, אמינות ושקיפות

רכזת הגיוס כאן למענכם, היו מוכנים לתת להן את מלוא הפרטים הנדרשים כגון פרטים אישיים, סיבת חיפוש עבודה, ציפיות השכר ועוד. מידע זה רלוונטי ביותר להצלחת התהליך ומסייע להתאמה טובה ומדויקת יותר של המשרות אליהן תופנו. אל תעגלו פינות לגבי ציפיות השכר שלכם או לגבי היקף המשרה שלכם, אם אינכם יכולים לעבוד מאוחר יותר משעה מסוימת ציינו זאת. אי התאמה מהותית בין דברים שנמסרים ליחידת ההשמה לבין דברים שנאמרים אח"כ בראיון למעסיק פוגעים בצורה משמעותית באמינות שלכם ובהפניות עתידיות שלכם למשרות.

סדנת הכנה לראיונות עבודה ושיפור קו"ח

ראיון עבודה הינו השלב החשוב ביותר בתהליך הקבלה למקום עבודה. לכן, ישנה חשיבות משמעותית להכנה מוקדמת לקראת הריאיון בסיוע של גורם מקצועי. כמנהלי חשבונות, מטבע הדברים, אנו מתרכזים בעבודה השוטפת ושימור המקצועיות אולם לעיטים אנו רואים כי גם מנהלי חשבונות מקצועיים בעלי ידע וניסיון רב, אינם מצליחים לעבור ראיונות עבודה, כיוון שהגיעו ללא הכנה מתאימה לראיונות. סדנת ההכנה של לשכת מנהלי החשבונות, מאפשרת לכם, לקבל כלים אפקטיביים, הן לשיפור קורות החיים שלכם והן להכנה לקראת הריאיון עצמו ומאפשרת לכם להגיע לראיון מוכנים ובטוחים. הסדנה כוללת גם קובץ מקיף של שאלות אמתיות מתוך ראיונות עבודה של מנהלי חשבונות ושכר, והיא ניתנת ללא עלות לחברי לשכה. סיכויי הקבלה לעבודה של מנה"ח שעברו סדנאות אלו עולה בצורה משמעותית ביחס למנהלי חשבונות אחרים הניגשים לאותה המשרה. אם טרם נרשמתם לסדנה זו, הנכם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל מידע נוסף.

אתכם לאורך כל הקריירה

יחידת ההשמה של הלשכה, מלווה אתכם לא רק בתהליך מציאת העבודה הנוכחי אלא גם לאורך כל הקריירה המקצועית שלכם, הן בסדנאות קריירה המאפשרות לכם ניהול נכון יותר של המשך ההתפתחות התעסוקתית שלכם והן באמצעות קורסים והשתלמויות מקצועיות המאפשרים לכם העשרת הידע המקצועי והתפתחות הקריירה בתחום. לכן, שמרו על קשר גם לאחר הקבלה לעבודה והקפידו להתעדכן באמצעות הדיוורים של הלשכה.

רוצים להיות עצמאיים עד מאזן ללמוד פריוריטי או לשפר את האנגלית המקצועית שלכם?

לא אחת מעסיקים מעניקים עדיפות למנה"ח בעלי ידע או ניסיון קודם על תוכנת הנהלת חשבונות ו/או תוכנת שכר הקיימת בחברתם. לכן ועל מנת למקסם את סיכוי הקבלה שלכם מומלץ כי תרשמו לאחת מההכשרות הרבות שהלשכה עורכת על תוכנות הנה"ח המובילות בשוק כגון פריוריטי, סאפ וכיוצ"ב. ההדרכות ניתנות לחברי לשכה ללא עלות או בעלות סמלית בלבד

השתלמויות מקצועיות

בנוסף לסדנאות הקריירה, חברי הלשכה נהנים מסדנאות מקצועיות, הרצאות והשתלמויות, ימי עיון וכנסים בנושאי הנהלת החשבונות מעשית כגון מע"מ, ניכוי מס במקור, בקרות אשראי וכן נושאים המשיקים לתחום כגון, שכר, מיסוי, דיני עבודה או קורסים מקצועיים כגון: עצמאי עד מאזן, ניהול תקציב ותזרים מזומנים, ניתוח דוחות כספיים, אנגלית למנה"ח ועוד.

הטבות פיננסיות

חברי הלשכה נהנים משלל גם הטבות פיננסיות החוסכות בהוצאות. קרנות פנסיה וקרנות השתלמות ייעודיות למנהלי חשבונות במחירים יחודיים, הטבות בנקאיות והטבות אשראי וכן שלל הטבות צרכניות נוספות במגוון בתי עסק כגון, תיאטראות, הנחות ברשתות מובילות, בקניונים ועוד.

רוצים להצטרף?

דילוג לתוכן