English

/

/

/

סחר בינלאומי למנהלי חשבונות

עובדים בחברות גלובאליות או בינלאומיות? מתעסקים עם חשבונאות יבוא ויצוא? רוצים להתקדם ולעבוד בחברות רב מטבעיות?
קורס המסחר הבינלאומי של הלשכה יגלה לגם את כל רזי החשבונאות הבינלאומית!

קורס סחר בינלאומי למנה"ח מעניק ידע בתחום רישום חשבונאי של תנועות סחר בינלאומי ושם דגש על היכולות הנדרשות לסוחרים לבצע תהליכי סחר ללא תקלות מבחינה חשבונאית. ניהול מסודר של תיק יבוא מאפשר מעקב צמוד אחרי כל העלויות ועוזר בתמחור נכון של מוצרים נמכרים ומייוצרים ומשפיע באופן ישיר על רווחיות של עסק. מנה"ח שמתעסקים ביבוא ויצוא חלק בלתי נפרד מתהליך .עבודתם מקצועית ומסודרת מאוד חשובה בתחום .חשוב לציין שמנהלי חשבונות מומחים בתחום מבוקשים מאוד בחברות יבואניות מציאים עבודה במהירות ובתנאים טובים.

קצת על הקורס סחר בינלאומי למנהלי חשבונות:

מנהלי חשבונות אשר עובדים בחברות הפועלות בסביבה הבינלאומית עובדים בזיקה ישירה עם גורמים העוסקים בסחר בינלאומי ובשינוע סחורות ברחבי העולם הדורשים הכנת מסמכים ובקשות לתשלום. קורס זה הינו מורכב ומאתגר, אך בה בעת גם מעניין ומרתק וחושף את העובד לרזי הסחר הבינ"ל המתפתח במהירות בישראל.

מה לומדים בקורס?

הקורס נבנה סביב שלוש זוויות חשובות: הזווית התיאורטית, המקצועית והטכנית ונועד להקנות למנהל החשבונות ידע בתחום הסחר- הבינלאומי עם דגש על אספקט ניהול הכספים.

למי מתאים הקורס?

קורס זה הוא המקום למנהלי חשבונות המעוניינים לצמוח בסביבה העסקית המודרנית ולהשתלב בחברות סחר ויבוא, סטארטאפים, חברות בינלאומיות ורב מטבעיות וחברות גלובאליות גדולות.

מרצה הקורס:

מנהלת חשבונות בכירה עם ניסיון של 25 שנים בתחום בעלת הסמכה של מנהלת חשבונות מדופלמת. שימשה כמנהלת מחלקת הנהלת חשבונות, חשבת ומנהלת כספים בחברות מהמובילות בארץ. בעלת ניסיון ניהול צוותי הנה"ח ומחלקות הנהלת חשבונות. בשנים האחרונות משמשת כמרצה ובעלים של מכללה המתמחה בהדרכות פרקטיות בהנהלת חשבונות.

Date

מאי 19 2020
Expired!

Time

08:00 - 18:00

Location

מתחם הבורסה רמת גן
לשכת מנהלי החשבונות

Organizer

לשכת מנהלי החשבונות
Phone
073-2792210
Email
[email protected]
Website
https://www.bookkeepers.org.il/

רוצים להצטרף?

דילוג לתוכן