English

/

/

/

רו"ח אורטל ראוף

רואה חשבון 

תמונה

אורטל ראוף

כל השרותים הפיננסיים במקום אחד!

מנהלת חשבונות, מנהלת חשבונות פנימית למגוון חברות ועצמאים, חשבת שכר, יועצת  חשבונאות

שלום לכולם, שמי אורטל ראוף ואני רואה חשבון מוסמך עם מעל ל 12 שנות נסיון בתחום החשבונאות והכספים. אני מתמחה בביוקרות, הנהלת חשבונות, שכר, ייעוץ מס, חשבות, ניהול כספים. אשמח לעבוד אתכם ולהעניק מהידע והנסיון שלי לטובת הצלחתכם!

את תחילת דרכי בתחום הכספים והחשבונאות התחלתי לפני מעל לעשור בתום סיום לימודי הנהלת חשבונות סוג 2 וחשבות שכר. את הקריירה המקצועית שלי התחלתי כשכיר במשרד רו"ח אשר עוסק בביקורת חברות ועל ידי עבודה התמקצעתי בהנהלת חשבונות כפולה וחד צדדית, הצהרות הון, החזרי מס ותכנון מס. 

מתוך תשוקה רבה לתחום השלמתי את לימודיי האקדמאיים בראיית חשבון והתפתחתי בדרכי המקצועית. ב- 5 שנים האחרונות שימשתי כמנהל כספים של חברה גדולה והייתי אמון על ניהול וביקור כלל הפעילות הכלכלית של החברה. בתפקיד זה התמקצעתי בתכנון תזרימי מזומנים, קריאה וניתוח דוחות כספיים וניהוליים ועוד. 

כיום, אני מעניק שרותים פיננסיים מלאים לחברות, עסקים ויחידים באהבה רבה ומתוך נסיון וידע רב. צריכים עזרה בניהול הכספים? רוצים להתייעץ ולקבל הכוונה בתשלומי המסים שלכם? רוצים להיות שיהיה לכם ראש שקט מהתחום הפיננסי בעסק שלכם? דברו איתי ואשמח לייעץ לכם ולראות אם נוכל לקיים עבודה משותפת! 

התמחות
ייעוץ מס, ביקורות, ניהול כספים ודוחות ניהוליים
השכלה
ראיית חשבון, הנהלת חשבונות
השתלמויות
מומחה לאימון אישי ועסקי.
ימי עבודה

לקוחות ממליצים

באו לקרוא את ההמלצות  החמות של לקוחות שלי 

אורטל הוא רו"ח מעולה ותותח בתחומו! אורטל מקצועי מאוד, יסודי ולא מתפשר על פחות מהטוב ביותר. עבדתי עם עשרות רו"ח במהלך הקריירה שלי ומעולם לא קיבלתי כזה שרות שמתרכז ככ בהצלחת העסק שלי. לכן אני יכולה להמליץ בלב שלם על השרותים של אורטל!
יערה לוי
בעלת קייטרינג
אני חייב לציין לשבח את רו"ח אורטל ראוף על עבודה יוצאת דופן! אורטל ליווה אותנו לאורך כל התהליכים ותמיד היה שמח מאוד לעזור, להסביר ולפרט. אורטל ראה ושם את טובת העסק תמיד בעדיפות עליונה ועזר לנו להיות יעילים וריווחים יותר! מומלץ בחום!
יונתן גרינשפון
סמנכ"ל חברת הובלה

פגישת הכרות או יעוץ ראשוני בחינם.

משרדנו מאמין בשירותיות, דייקנות (דין פרוטה כדין מאה), זמינות, וטיפול נאה בכל לקוח-קטן כגדול

כתובת

אור עקיבא, ישראל

טלפון

נייד: 054-9788117

שירותי הנהלת חשבונות  לכל עסק!

אני מאמין שלי הוא: הסודיות, דייקנות, מקצועות ויחס ללקוח קטן כלקוח גדול!

להתאמת פגישה – התקשרו עכשיו:

054-9788117

רו"ח אורטל ראוף
אור עקיבא
אור עקביא ISRAEL
דילוג לתוכן